האם כל אתר צריך קידום אורגני?

על מה נדבר במאמר זה?

קידום אורגני הוא תהליך של קבלת תנועה לאתר מבלי לשלם עבור מודעות. זוהי אסטרטגיה שיווקית הנשענת על יצירת תוכן שאנשים רוצים לשתף ולעסוק בו, ולאחר מכן לקדם אותו באמצעות מדיה חברתית.

קידום אורגני יכול להיות יעיל כשהוא נעשה כראוי, אבל זה יכול להיות גם קשה ליישום. זה יכול לקחת הרבה זמן ומאמץ כדי למצוא את התוכן המתאים לקידום, מה שאומר שאתרים מסוימים עשויים לבחור בפרסום בתשלום במקום זאת.

קידום אורגני הוכח כיעיל בשמירה על עסקים צוף כאשר אין להם מספיק משאבים לפרסום בתשלום.

קידום אורגני או קידום ממומן?

ההבדל בין קידום אורגני לממומן הוא אופן ביצוע הקידום. קידום אורגני הוא כאשר חברה משתמשת במשאבים שלה כדי להפיץ את הבשורה על המוצר או השירות שלה. זה כולל מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, תוכן אתר ועוד. בעוד שקידום ממומן פירושו שחברה משלמת עבור כמות החשיפה שהיא מקבלת באמצעות פרסומות באתרים אחרים.

קידום אורגני:

שיווק אורגני מתייחס לכל סוג שיווק העושה שימוש במקורות פרסום טבעיים או חינמיים כמו מדיה מסורתית (מודפס, רדיו, טלוויזיה), המלצות מפה לאוזן, מדיה חברתית ואופטימיזציה למנועי חיפוש. ניתן להתייחס לשיווק אורגני גם כשיווק "מורווח" מכיוון שהוא מבוסס על פעולות חיוביות של לקוחות ולא על מודעות בתשלום.

קידום ממומן:

מבצעים ממומנים הם מודעות בתשלום המופיעות

היתרונות של קידום אורגני

קידום אורגני הוא אסטרטגיה המשמשת חברות לקידום המוצרים והשירותים שלהן באופן אורגני. זה עוזר להם להגיע לקהל בצורה טבעית יותר ללא מודעות בתשלום.

קידום אורגני עוזר לחברות לבנות אמון עם הקהל שלהן. זה גם עוזר להם בבניית מערכת יחסים עם הקהל על ידי מתן תוכן בעל ערך שהם יכולים להשתמש בו עבור העסק שלהם או לשתף בפלטפורמות מדיה חברתית.

קידום אורגני גם מגביר את המודעות למותג ומגביר את מעורבות הלקוחות שכן הוא בונה קשר חזק יותר בין החברה ללקוחותיה.

אהבתם? שתפו!
על מה נדבר במאמר זה?
מאמרים נוספים