סט מדבקות מצחיקות לווטסאפ

על מה נדבר במאמר זה?

מדבקות WhatsApp הן דרך מהנה לחלוק רגשות עם החברים שלך. הם מקלים על אנשים לבטא את עצמם בצורה מהנה וקלה.

מדבקות הן הטרנד החדש ביותר במדיה החברתית. מאז שהוצגו על ידי WhatsApp, הם כבשו את ליבם של משתמשים רבים ברחבי העולם. אין זה מפתיע שהם הפכו לאחת מצורות התקשורת הפופולריות ביותר בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט.

עם המדבקות האלה, אתה יכול בקלות לשתף את הרגשות שלך עם החברים או בני משפחתך מבלי שתצטרך לדאוג שמה שאתה אומר יתפרש לא נכון או לא יובן. עם מגוון כל כך רחב של מדבקות זמין, לעולם לא ייגמרו לך הרעיונות למה לומר הלאה!

איך יוצרים מדבקות בווטסאפ?

מדבקות הן דרך מהנה לבטא את עצמך. כדי ליצור מדבקה, תצטרך לצלם צילום מסך של תמונה או טקסט ולאחר מכן לשמור אותם במכשיר שלך. לאחר מכן, תוכל לשלוח את המדבקה לחברים שלך על ידי הוספתם כאיש קשר.

יצירת מדבקות בוואטסאפ היא קלה. במדריך זה, נראה לך כיצד לעשות זאת בשלושה שלבים פשוטים!

שלב 1: פתח את WhatsApp בטלפון שלך ובחר באפשרות "מדבקות" בשורת התפריטים בחלק העליון של המסך. זה יציג את ספריית המדבקות שלך הכוללת את כל המדבקות שהוספת או הורדת בעבר.

שלב 2: בחר תמונה מהגלריה שלך או צלם צילום מסך חדש של משהו מעניין!

שלב 3: לבסוף, הקש על "הוסף מדבקה"

גודל המדבקה שלך צריך להיות בין 80×80 ל-160×160 פיקסלים.

אתה יכול להשתמש בעד שלושה צבעים עבור המדבקה שלך.

אפליקציה למדבקות בווטסאפ

האפליקציה נקראת Stickermoji והיא מאפשרת למשתמשים ליצור מדבקות משלהם ולשתף אותן עם חבריהם.

Stickermoji פותח על ידי קבוצת סטודנטים מאוניברסיטת קליפורניה, דייויס. הוא נוצר כחלופה לאפליקציות המדבקות הקיימות בשוק שאינן חינמיות או שאינן מאפשרות למשתמשים ליצור מדבקות משלהם.

עם Stickermoji, משתמשים יכולים ליצור ולשתף מדבקות מותאמות אישית עם חברים. האפליקציה גם מאפשרת לך לבחור מתוך מגוון חבילות מדבקות שנוצרו מראש, שניתן להשתמש בהן כדי להוסיף כיף יותר לצ'אטים שלך עם חברים.

 

 

אהבתם? שתפו!
על מה נדבר במאמר זה?
מאמרים נוספים