צורכים אלכוהול? אולי תוזילו עלויות דרך האינטרנט

על מה נדבר במאמר זה?

מחירי האלכוהול מרקיעים שחקים בשל המיסים עליהם. אבל אתה יכול למצוא אלכוהול זול יותר על ידי הזמנתו באינטרנט.

אלכוהול זול יותר ניתן למצוא באינטרנט על ידי הזמנתו דרך אתר אינטרנט כמו Drizly, שהוא שירות משלוחי אלכוהול.

חשוב לציין שהחברה לא מוכרת אף אחד מהמוצרים שהיא מספקת, כך שאין להם מלאי או עלויות תקורה הקשורות לניהול העסק שלה. הם גם לא גובים תשלום עבור משלוח ומקבלים את כל כרטיסי האשראי הגדולים.

הפופולרי ביותר

וודקה היא סוג האלכוהול הפופולרי ביותר בעולם. זהו משקה חריף שקוף שעשוי בדרך כלל מדגנים או תפוחי אדמה ובעל טעם ניטרלי.

צריכת אלכוהול בארה"ב נמצאת בירידה כבר עשרות שנים, ויש אנשים שאומרים שזה נובע מכך שיותר אנשים שותים בבית במקום לצאת לברים. עליית הקמעונאות באינטרנט פירושה גם שאתה יכול לקנות אלכוהול באינטרנט ולקבל אותו עד הדלת שלך, מה שחוסך זמן וכסף.

צריכת אלכוהול היא מנהג נפוץ בארה"ב. זה גם אחד ההרגלים היקרים ביותר. אבל עם הצגת פלטפורמות מקוונות, אנשים יכולים כעת לחסוך בצריכת האלכוהול שלהם בדרכים שונות.

האם ג׳ין זה האלכוהול החדש בקרב הצעירים?

ראשית, ג׳ין נצרך באופן מסורתי על ידי דורות מבוגרים, אבל עם דור של בני דור המילניום שלא שותים כמו ההורים והסבים שלהם, הג'ין הפך לאופציה אטרקטיבית.

שנית, זהו משקה רב תכליתי שניתן לערבב עם כל דבר, החל ממי טוניק ועד ג'ינג'ר אייל ועד למי טוניק כדי ליצור טעמים וטעמים שונים.

שלישית, יש עניין מוגבר בקוקטיילים כמו Moscow Mule הכוללים ג'ין כאחד המרכיבים שלהם.

הג'ין נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות, כאשר אנשים רבים מאמינים שהוא הופך לאלכוהול החדש בקרב צעירים.

הוא האמין כי ג'ין הופך פופולרי בגלל הרבגוניות שלו. אפשר לערבב אותו עם כל משקה חריף אחר ליצירת קוקטייל, וניתן גם להגיש בצורה מסודרת או על הסלעים. קוקטיילים ג'ין הם גם אופציה מצוינת למי שרוצה להימנע ממשקאות ממותקים, שכן הם עשויים מבסיס של מי ג'ין וטוניק.

ג'ין גם הפך לפופולרי כי הוא הפך נגיש יותר עבור צעירים שרוצים לשתות אבל לא רוצים להתמודד עם ההנגאובר לאחר מכן. אחת הסיבות העיקריות לכך היא מכיוון שלג'ין אין אחוזי אלכוהול רבים כמו משקאות אלכוהוליים אחרים כמו ויסקי, וודקה או יין

ג'ין קיים כבר מאות שנים והיה משקה פופולרי בקרב המעמד הגבוה. אבל עכשיו, זה צובר פופולריות בקרב צעירים.

ניתן לאתר את מקורותיו של הג'ין לתחילת המאה ה-17 כאשר הוא זוקק לראשונה בהולנד. ג'ין שימש במקור כתרופה לפני שהפך פופולרי כמשקה אלכוהולי באנגליה.

אהבתם? שתפו!
על מה נדבר במאמר זה?
מאמרים נוספים